مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 18:452023-11-29بين الملل

طوفان الاقصی و آورده هایش 


در حالی رژیم صهیونیستی سال ها از آزادی اسرای فلسطینی امتناع می کرد رویکرد مقاومت اکنون توانسته است این رژیم را وادار به آزادی اسرا کند و این امر به تضعیف هر چه بیشتر رویکرد سازش منجر خواهد شد.

- در حالی رژیم صهیونیستی سال ها از آزادی اسرای فلسطینی امتناع می کرد رویکرد مقاومت اکنون توانسته است این رژیم را وادار به آزادی اسرا کند و این امر به تضعیف هر چه بیشتر رویکرد سازش منجر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید غفاری در یادداشتی در کانال تلگرامی شامات با این مقدمه نوشت: چند نکته: نکته اول: تحکیم پیوند حماس با سایر عناصر جبهه مقاومت و به نمایش درآمدن راهبرد وحدت جبهه ها که به تقویت بازدارندگی مقاومت در معادلات پس از جنگ منجر شد.

نکته دوم: زنده کردن مسئله فلسطین در افکار عمومی بین المللی و بازگرداندن این مسئله به دستور کار سیاسی بین المللی درست در زمانی که روند عادی سازی روابط؛ با مذاکرات آمریکا و عربستان در این راستا به اوج خود رسیده بود.

درصورتی که این مذاکرات به نتیجه می رسید انتظار می رفت کشورهای زیادی در جهان عرب و اسلام از عربستان تبعیت کنند و این می توانست ضربه ای اساسی به آرمان فلسطین وارد کند.

نکته سوم: قابلیت های رویکرد مقاومت در تأمین حقوق فلسطینی ها بروز و ظهور یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی و آورده هایش 

طوفان الاقصی و آورده هایش